Sidvisningar förra veckan

lördag 19 mars 2011

Våren är tillbaka

Idag har vi haft en kanondag.
Lugnt, men fått endel gjort.
Catrin å barnen kom på fm.
Barnen lekte å vi satt på altan å drack te/kaffe.
När de åkte satte sig Emma å läste reklamen som hon å Thea hämtat i brevlådan tidigare.
Det var jätteskkönt.
 Blåste inte ens.

Sen promenerade jag å Emma cyklade till morfar.
Jag skulle låna hans bil å köpa tårta till Ludwig som blir 8 år imorn.
Ludwig &
Jörgen åkte till Lidköping ca 6.20 imorse på Hockeycup.

Lilla sessan är på kanonhumör trots att inte alla vattenkoppor är borta än. Hon har några envetna mellan tårna som inte ger med sig. De känner hon inte av säger hon.
Däremot fick hon halv panik å blev hysterisk i morse när hon kännde en lös tand. Oj oj oj....

När vi gått hem kom morfar å hämtade snöslungan å körde iväg den på sommarförvaring.
Sammtidigt hämtade han hit vår gasoltub som stod där.
Så nu är det bara å börja grilla.
Sen blev det en vårens första joggingtur ute. 2,7 km blev det.
Jag är jättenöjd.
Kom hem igen lagom till glassfika på vår inglasade altan på baksidan. Lovley!!!
Efter duschen åkte jag till överby å kompletteradeed sissta presenten till Ludwig.
Mc donalds köpte jag med som kvällsmat.
Nu ropar sängen.
Go natt!!!!

Kramelikram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar