Sidvisningar förra veckan

tisdag 19 maj 2009

altanen

Nu börjar det bli lite ordning på altanen äntligen.
Har målat morfars gamla stege, satt dit pelagonerna,
den lilla gulliga vattenkannan.

Funderar på om jag ska köpa 2 pelagoner till...


Jag tog ut de pelagoner som stått i tvättstugan över vintern, får se om de tar sig. Hoppas det. Ser att det kommer en blommknopp på den ena.


Har även en vägg med marint tema.

Älskar havet & kusten.

Köpte mig en ny tidning idag.
101 nya ideer heter den. Verkar toppen.

Min underbara man har gjort 2 handdukshängare till lilla toan nere. Där inne är det i marin stil med, så det blir sjömärken till handdukarna.

Dessa ska jag måla. Kan bli en röd, en grön

Kramelikram Åsa

1 kommentar:

  1. Hej Åsa!

    Stegen blev jättefin å jag älskar pelagoner men e tyvärr urusel på att hålla dom levande..hihihi
    Ska bli kul att följa din blogg!

    Kram Marika

    SvaraRadera