Sidvisningar förra veckan

torsdag 10 februari 2011

Tillbaka på jobbet

Japp idag va jag äntligen tillbaka på jobbet.
Tog en härlig promenad dit & hem. Snöade å blåste, men va inte direkt kallt, så med lurarna i öronen så njöt jag.
När jag va hemma plockade jag fram mina scrapsaker de sissta dagarna.
Tror det är va 2 år sen jag gjorde nåt sisst.
Men nu är lusten tillbaka igen :)

I tisdags hade jag bra hjälp av båda småbarnen med maten.
 De skar upp olika grejjer.

Här är nya frillan.
 Nyvaken.
Innan jag gick i morse.

Mkt telefon har det varit idag känns det som.

Rasmus kom idag.
Å kan ni gissa vem som avgudar honom å saknar honom såååå när han är hos sin pappa.........
Just det lillfis.
Hon är som en magnet på honom när han kommer, men ser att han njuter av det lika mkt.

Kramelikram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar