Sidvisningar förra veckan

torsdag 6 januari 2011

Shopping

Idag hade jag & Ludwig halva dagen själva.
Vi fixade present till kusin Tyra som blir 4 år på lördag.
Fattar inte vart tiden tar vägen. Nyss hon föddes ju..... Uppenbarligen inte......
När vi shoppat färdigt fick Ludwig bestämma vart vi skulle äta. Vart blev det?
Jo Max, men det säger jag inte nej till ;)
Tyvärr var deras leksaker slut till maxboxen, men som synes på bilderna gjorde det inget.
Själv tog jag en kopp te, som de bjuder på när man äter där.
Muggen lyckades jag få med den med.

Sen åkte vi till mormor och hjälpte henne få bort julen.
Sen åkte vi till fam Läckberg där det senare blev pizza, salladsbulle :)
Det var där Jörgen & Emma varit hela dagen.
Nu är det raka vägen mot sängen som gäller för min del.
Är helt färdig....
 
Kramelikram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar