Sidvisningar förra veckan

torsdag 9 december 2010

vinter

I tisdags när jag åkte genom stan stannade jag å tog dessa fina vinterbilder.
Har blivit mer å mer för naturbilder.
Gillar verkligen hur naturen ändrar sig efter årstiderna.
Här är vår stadskyrka i vinterskrud.
Fint med vattnet nedanför.

Ludwig spexar med sin glass.
Han va med mig när jag va inne i Uddevalla på ögonmot.
Efteråt tog vi en fika i cafet.

Många som har å göra nu denna underbara årstid :)
Snöhögen är rätt rejäl, om man jämför med grävmaskinen,som ju är rätt
stor.....
å mer lär det ju bli.
Det ska ju komma mer snö både lör, sön sägs det.
 
Avslutade denna dag med glöggte.
I år fick jag leta rätt länge.
Hittade till slut i tisdags i en butik på Överby.
Det är sååå gott!!!
Smakar liksom JUL tycker jag.
Kramelikram Åsa






















































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar