Sidvisningar förra veckan

söndag 26 december 2010

Julafton -10

Här kommer vår julafton i bilder.
 Jag målade naglarna på Emma, å mig.

Så här snygga blev Emmas.
 
Emma i sin fina klänning å strumpbyxor som matchar.
 Hon sitter i soffan hemma hos morfar & Maritha där vi firade på eftermiddag & kväll. Kom inte hem förrän 22.30.

Här är mina 3 minsta samlade.
Glada förväntansfulla.

Jonathan får paket av tomten.

Emma börjar bli trött. Sitter gott hos pappa.

Jonathan

Rasmus

Ludwig & Jörgen öppnar julklappar.

Han fick en snowboard som han önskade sig såååå mkt.

Mina goa tofflor som va i ett paket.
Tack tomten!!!

Ludwig har hjälpt kusin J å byggt ihop hans Starwarslego.

Syster Sandra, jag, mannen i mitt liv.

Jag & liiite av Rasmus. Detta är precis innan vi åkte hem.

Kramelikram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar