Sidvisningar förra veckan

lördag 14 augusti 2010

2 dagars

I veckan som va nu så åkte jag & min syster & alla våra 6 barn ut å sov i vår båt.
2 nätter va vi där. Vi hade både sol & regn.
Många å då menar jag många goa skratt fick vi oss.
Det går ju inte att sticka under stol med att det är ganska tufft att vara 8 pers på så trång yta......
Men vi åkte på utflykter.


Här gosar Emma med moster Sandra
När vi stannade i Henån va det dax för lunch.
Korv & bröda hade vi med oss, som vi åt på parkeringen.



Himlen va lite underlig då det va strålande sol från ett håll, å andra sidan såg det ut så här.


Jonathan testar om det går att hälla å dricka på samma gång......


Ludwig på en nyfunnen rolig lekpark i Uddevalla, där vi gjorde första stoppet på vår resa.


Har färgat håret, gjort slingor på mig idag. T
rodde det skulle vara jättesvårt, men blev jättenöjd.
Det va inte svårt heller för den delen, så det blir fler ggr.
Är kul å göra det nu när jag är nyklippt. Va iväg i gårkväll å klippte upp nacken igen. Tycker det är sååå gött med kort i nacken.
Barnen tycker jag ska spara ut till långt hår - det ska ju tjejer ha.....

Kramelikram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar