Sidvisningar förra veckan

torsdag 21 maj 2009

vaniljbullar/solbullar

Yes då va man ledig!!!!
Underbart!!!!

Fick ett ryck i morse....
Gav mig ut å sprang
2 km klarade jag...... utan å stanna.
Känns kanon. Har inte sprungit nåt direkt sen i höstas.

När jag kom hem tvättade jag bara av mig snabbt, sen bakade jag bullar för glatta livet. Emma va med å kollade så det gick rätt till.


När de var klara va det fika på altan i solen. När vi väntade på att kafffe & te skulle bli färdigt vilade jag & Emma med en tidning.


 
Behöver jag säga att det smakade underbart....

På kvällen kom våra goa grannar över på fika.
Naturligtvis blev det bullar igen.
Kramelikram Åsa





1 kommentar:

  1. Härligt med nybakade bullar, finns inget godare!

    Ha en fin dag
    Kram Gunilla I Singapore

    SvaraRadera