Sidvisningar förra veckan

onsdag 8 april 2009

regn & rusk

När jag vaknade idag va det gråmulet, men efter några timmar öste regnet ner..... usch å fy va tråkigt.
Idag fick jag bege mig till vdc, eftersom jag fått en inflamation i ljumsken som blivit som en stor böld.
Väl inne hos läkaren så blev det bedövning, sen snittade hon och fick ut en massa var.......
Jag hade med min lilla sessa så det va till att försöka hålla masken när läkaren grejade.
Tycker jag klarade det jättebra trotts min spruträdsla.

Nu har familjen varit å vinkat av min pappa med sambo som just nu är på väg till Usa, en sväng till Hawaii. Liiite avis e man ju sammtidigt som man unnar dem denna resa.
 
Va iväg i helgen och köpte nya utemöbler till framsidan. Visste e de snygga!!!!

Blev även några penseer, påskliljor till våra nya urnor som ska stå på altanen på framsidan.

Kramelikram!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar